Friday, November 20, 2009

FLOW

Flow teorien er en teori om tilstanden flow der et menneske er helt oppslukt av en aktivitet og glemmer tid og sted. De siste dagene har jeg hatt en flow, og bare sydd vesker.
Alle veskene er til salgs for kr 350 + porto. Send en mail til sol(alfakrøll)stensland.no dersom du er interessert.
Flow is the mental state of operation in which the person is fully immersed in what he or she is doing by a feeling of energized focus, full involvement, and success in the process of the activity.
I've been having a flow the last few days.
Skolejente (Solgt)



Pippi (Solgt)
Hyttedrøm Solgt



Blåmeis SOLGT



Fjellidyll


19 comments:

Margith said...

Sikke fine tasker, Pippi er klart vinderen :-)

Barbros lille atelier said...

Så masse flotte vesker du har laget! Skjønner at du må ha vært skikkelig i flyt....

Likte også veldig godt Pippivesken! Helt herlig!

God helg!

Malys krok said...

Mange flotte vesker du har laget! Så originale og spennende!

Sofaen måtte bare flytte litt på seg mens vi legger nytt på gulvet.
-TANTE-

Ida said...

MÅLLØS!

Disse veskene er HELT fantastiske! Fikk så utrolig lyst å bestille en - hmm.. må tenke litt på den! har en venninne som hadde matchet en av de der veeeldig bra!

Takk for ønske om å sove lenge imorgen. hihi.. mannen er vekkreist og jeg er alene med barna.. såååå.. nopp, tidlig opp imorgen også.. hihi.. men jeg er litt sånn 'minimalistisk' når det kommer til søvn ;-D Heldigvis..

Ha en fin helg!
klem

Maria said...

Mycket läckra väskor! EN sådan skulle passa mig perfekt!

Anonymous said...

Så kule! :-D

Timotei said...

Åh, så fine vesker du har sydd! Skjønner godt at du har vært helt oppslukt av dette arbeidet ja!

Frøken Paris said...

Flowen førte til mange fine vesker vaffal! Wow!
Og takk for Etsy-tipset!
Ha en fin fin uke

jette said...

Hvor er de fine!! Flow lærte jeg om i håndarbejde og blev også "hørt" i det til eksamen. Heldigvis havde jeg lige læst begyndelsen af bogen inden jeg tog afsted, så jeg kunne svare på et specifikt spørgsmål! :-)

Muffin said...

I alle dager. Og så fine de ble da! Artig med litt fri flyt av og til ikke sant!

Marina said...

Jeg plejer at kalde det for "den lykkelige selvforglemmelse" og det er dejligt. Taskerne er utroligt flotte, jeg er især vild med PIppi.

Hege LH said...

Hei Sol!
Kjempefine vesker... favoritten min er hyttedrøm. ;-)
Veldig kjekt å kunne bruke gamle broderier om igjen. Jeg har også noen godbiter liggende til modning... :-)

Mia said...

Heisann.. Møtte deg på Markens grøde for to år siden. Handlet en veldig fin plastpung av deg. Disse veskene du syr er også nydelige. Liker spesielt godt når du bruker gamle broderier, det gir et utrolig flott utrykk..

Hilsen Mia

Tante Mie said...

Du er bare SÅ superflink!! For noen helt herlige broderier du har fått tak i!!!

Skrekk o Gru said...

Kjempeflotte vesker du har laget - broderiene kommer virkelig til sin rett!

ha en fin dag!

Livet i Fattighuset said...

Utrolig kult!! Morsomt med broderiene. Digger den med hyttemotiv :-)

Marie

LenoreNeverM♡re said...

I'm charmed by the needle point works...simply lovely!

Tante Mimmi said...

kjempe kule vesker!:)
Eg fekk ikkje avgarde ringen i helga då eg var vekkreist..men eg hadde rekna med at du hadde den tysdag! (kunne gått likefort som posten! ;) )
Men..godt den er framme og at deu er nøgd- det varmar!
God innspurt! ;)

Josefine said...

Heisan..

Så flotte vesker du har laget..imponert!

Har selv planer om å lage vesker og puter av gamle broderier...så lekkert!

Ønsker deg og familien din en flott julehelg og et riktig godt nyttår!
Juleklem fra meg