Friday, October 30, 2009

Klar for vinteren


Ungene mine tror at bare det blir november så kommer det vinter og snø. Men her på vestlandet er ikke sjansene for det spesielt stor. Jeg er ihvertfall klar med mine nye votter. Mønster er laget av Jared Flood og er publisert i  Vogue knitting fall 2008. Strikket i Mirasol fra Du Store Alpakka.

My kids believe that as soon as November comes there will be winter and snow. But there's not much chance of snow here yet as we live on the west coast where there's mostly rain during winter months.
But I'm ready for snow with my new mittens. Pattern by Jared Flood from Vogue knitting Fall 2008. Knitted in alpaca.

10 comments:

Malys krok said...

Det var flotte votter! Og så godt de passet inn i naturens farger!
-tante-

Marita said...

Skikkelig lekre votter! Nydelig farge også.

Hulda said...

Så deilige votter!! Herlig grønnfarge mot det røde og gule i naturen. :)

marie said...

Alldeles nydelige!

Anonymous said...

Så fine de vottene ble! De der er ikke noe TV- strikketøy, skikkelig konsentrasjon må til. Du har alltid noe nytt og spennende på pinnene, og det er så artig å se bilde av ting du lager:) Mamma.

Frk.Badegakk said...

Utrooolig lekre votter! Jeg har snust på det mønsteret selv, Jared Flood er jo en fantastisk talentfull strikker!!!

Frøken Paris said...

Herlige votter!
Herlige bilder!

Sølvis blog said...

Jeg ble så imponert over innsiden av vottene, det ser jo nesten vevd ut.

Judith said...

Vakre!

pepperkverna said...

Kjempelekre votter! Hege