Tuesday, December 29, 2009

Strikkeåret 2009


I 2009 har jeg hatt som mål å bruke mest mulig garn fra mitt eget garnlager.
Det har blitt totalt 63små og store prosjekter.
Jeg har strikket  6346 gram fra garnlageret og 2593 nyinnkjøpt garn.
Til sammen blir dette nesten 9 kilo garn, altså et halvt nøste pr dag.
Jeg lurer på om jeg klarer like mye i 2010.
 

I've tried to reduce my stash this year. I'v knitted 63 projects. 6346 grams stash yarn and 2593 grams new yarn. This gives atotal of almost 9 kilos. Which means that I've knitted half a skein every day. I wonder if I can manage the same amount in 2010.

17 comments:

Margith said...

Jeg er noget imponeret over din idsats :-)Hvor har du lavet mange smukke ting.

Anonymous said...

Not surprising. You are a industrious women dragging your knitting with you EVERYWHERE!

You are fabulous and certainly bound for wonderful things in twenty-ten!

Unknown said...

Du har strikket mye fint, det er gøy å samle det slik. God følelse å bruke mye mer garn enn det man har kjøpt. :-))

Elisabeth, innerst i veien said...

Rett og slett imponerende! Liker spesielt kunststrikken, det er jeg så dårlig på selv. :-) Fortsatt god romjul.

Barbros lille atelier said...

Hjelpe meg, så effektiv du er! Og så mye flott du har laget. Synes de var så utrolig søte de barnejakkene. Lykke til med produksjonen til neste år! Den blir nok bra den og:-)

Klem

Tammy said...

You have accomplished alot! Beautiful work! Here is to 2010

Anne-Mettes Oaser said...

En imponerende indsats og sikke mange flotte projekter.
Jeg har forsøgt at holde mit strømpegarn lager nede i år; men det er ikke gået helt godt ;-) og meget er det heller ikke blevet til.
Godt nytår!

@afjo72 said...

Wow - det er virkelig imponerende!!

Livet i Fattighuset said...

Oj, så mye flott. Du er effektiv og veldig flink :-) Gleder meg til å følge med i 2010.

Hilsen Marie

Liv said...

Jøje meg, du er jommen meg produktiv!! Og så så mye fint du lager! :)

Gdot nytt år fra oss her, og takk for det gamle!

Klem søs

Tone said...

Wow!! Beundrer og misunner deg, ikke stort jeg får knotet sammen, he,he. Ønsker deg og dine alt godt for det nye året, hilsen Tone

Anonymous said...

Kjempeflink datter jeg har! Og når jeg vet alt det andre du har laget og gjort i løpet av året,så er det imponerende. Godt nytt år! Hilsen mamma.

HildeS/Frøken Fryd said...

Wow, så masse du har strikka:)
Ønskjer deg og dine eit retteleg godt nytt år.
H

ingvild said...

Flott produksjon. Kan tenke meg det var godt å få brukt litt av garnlagret.
Øsnker deg et godt nytt år
Myrsnipa

Mammadragen said...

Så mye flott du har fått gjort! Ønsker deg et hjertelig godt nytt strikkeå!

lise said...

Imponerende!

Ha et riktig godt nytt år!

Hege LH said...

Jeg er skikkelig imponert, lekker strikking! Godt nyttår! :-)