Friday, March 7, 2008

Kimberly

My freind Kimberly is very enthusiastic about all my craft projects. She's supplied me with a huge amount of fabric, including several bundles of repros for my Dear Jane quilt . And now she has also kindly lent me her serger. I've played with it today, making this doll outfit from Anne Grethe Gaaseruds book.

Venninna mi, Kimberly, er helt fantastisk. Hun har gitt meg metervis med stoffer. Når jeg ikke kunne finne repro stoffer i Norge til mitt Dear Jane teppe, kom hun hjem fra USA med store bunker til meg. Og nå har hun til og med latt meg låne overlockmaskinen sin. I dag har jeg lekt med den og laget dukkeklær fra Anne Grethe Gaaseruds bok.

7 comments:

Hulda said...

Så søte dukkeklær! Jeg var så glad i slike dukker da jeg var lita. ;) Sokkene under var skikkelig fine! God helg!

Wendy said...

What a sweet baby outfit - and a sweet baby doll too. soon Sophie will be old enough to play with dolls! Looking forward to making doll clothes and quilts. Talk about a quilt in a day! Ha!

Anonymous said...

Only you can make something so cute from that stupid serger - everything I have sewn with that thing is crooked.... Glad you had fun with it!!

Anonymous said...

Så nydelig!Hilsen mamma

Kjersti said...

Å så kjempefine dukkeklær. Lestene er også stilige, tror det er samme mønster som noen votter jeg har strikket.

annemariesquilt said...

Hei takk for besøk og koselig kommentar på bloggen min. Dukkeklærne var kjempefine. Har tatt en liten titt nedover på bloggen din også. Så nyderlig det gamle teppet var og så flott at du tar vare på det...
Kos deg og ha en flott uke!

Anonymous said...

Very cute!