Sunday, May 18, 2008

Farmor


Min kjære farmor fyller 96 år i dag.

Farmor har laget utallige par med "læsta" og "lugga" og tepper for å holde andre varme. Derfor synes jeg det var på tide at jeg laget et teppe som kan holde henne varm.
Jeg bor dessverre på en helt annen kant av landet, så det er ikke så ofte jeg treffer henne. I dag skulle jeg gjerne ha vært hos deg, kjære farmor.

Gratulerer med dagen, Aslaug!!!!

My dear grandmother is 96 years old today. She has always kept my feet warm with her knitted socks. So I figured it was time for me to make a quilt to keep her warm.
Happy Birthday granny, I really wish I could be with you today.
PS! Hvorfor roterer blogger bildet mitt når jeg laster det opp? Hvordan kan jeg få snudd det tilbake?









1 comment:

Anonymous said...

Nydelig teppe, Sol. Jeg er helt imponert over de store arbeidene du lager.