Wednesday, April 23, 2008

It's official

I've finally startet to hand quilt my Dear Jane quilt. It has been a long journey so far. I made my first block in August 2000, and finished my last triangel in November 2004. And today I handquilted my first two blocks.
I dag har jeg endelig kommet i gang med å håndquilte mitt Dear Jane teppe. Jeg startet på denne reisen i august 2000, og sydde ferdig den siste blokken fire år senere. Og siden har teppet ligget der og ventet. Men nå er jeg altså endelig i gang. Så får vi se om det tar fire år til før det blir helt ferdig.

7 comments:

Anonymous said...

Gratulerer med starten, Sol !

Hilsen mamma_toril@yahoo.no

Anna Lisa said...

Ja...Løvetanna kan spre glede også :) Herlig med vår!! Klem

Anonymous said...

Et utrolig stort og vanskelig prosjekt dette Dear Jane-teppet.Skikkelig nostalgisk også med bare retrostoffer.At du hadde mot til å gå i gang med det!Spennende! Mamma Myrsnipa.

Anonymous said...

Lykke til - det er litt av et prosjekt, men å så gøy...!
Mye flott i bloggen din - koser meg.

Emmeline said...

Fantastisk flott så langt Sol, utrolig fine farger og stilige stoffer syns jeg....

Jeg er faktisk på en liten takkerunde, for å si tusen takk for varmende ord på ettårsdagen for bloggen min. For å si det sånn så har jeg funnet ut at dette tar mye tid, men JAMMEN er det koselig. Oppdager den ene koselige siden etter den andre, og blir så inspirert og imponert!!

Ønsker deg en fortsatt deilig lørdagskveld, og en god helg!

ChatrinesLiving said...

Tusen takk for koselig hilsen i min blogg!
Så masse fint du lager!! Kreativ må jeg si!:) Titter innom igjen for å se hvordan det går med teppet:)
Ønsker deg en riktig fin søndag!
Klem fra chatrine:)

Anonymous said...

Himmel og hav for et prosjekt. Du har mye guts.