Wednesday, September 3, 2008

Lekerom

For to år siden var jeg på Festival of Quilts i Birmingham. Da kjøpte jeg ikke materialpakken til denne herlige dukka. Det angret jeg på da jeg kom hjem. I år lot jeg ikke sjansen gå fra meg, og nå er dukka ferdig. Lastebilen er et loppefunn, og teppet er sydd av meg.
Two years ago I saw this doll at The Festival of Quilts in Birmingham. I didn't buy it then, but luckily the shop still had the kit this year. The car is from a flea marked and the quilt is made by me.

7 comments:

Anonymous said...

Dukka var skjønn - men jeg likte teppet, jeg! Elsker sånne scrappy tepper med enkle mønstre i hvitt og en fargetone!

Fabrikken said...

For en herlig liten dukkefrue :) Og kjempeflott teppe.

Unknown said...

Herlig hun var!!! Det bilde du har tatt her helt fantasisk!

said...

Flott teppe du har sydd ;) Lastebilen var skikkelig fin, elsker sånne gamle leker!

Fru Keilegavlen said...

Knallstilig dukke!! Og eit flott teppe! Nydeleg oppsetting av biletet!

Sølvis blog said...

Nydelig både teppe og dukke!

Unknown said...

Så fin dukke det var, skjønar godt at du angra på at du ikkje kjøpte den første gangen;)
Teppet var utruleg flott det og...
Stolen vart utruleg fin, utruleg kva litt pussing, olje og eit nytt stoff kan gjere, skjønar godt at fireåringen er stolt:)