Sunday, April 19, 2009

Au marché




A few shots from the Friday market in Carpentras



6 comments:

K@ri said...

ÅHHHHHHHHHHHHHHH!
Jeg vil dit også!
NÅ!!!!


Nyt det :o)

Klem fra Kari*

HildeS/Frøken Fryd said...

Hei hei Sol.
Det ser ut som ein fantastisk plass de har feriert på.
Mmm, desse bileta fra markedet er jo til å spise opp:)
Piltreet mitt er begynt og spire, men stativet har eg ikkje brukt enda.
Lurer på om eg skal la erteblomar klatre på det i år.
Ha ein fin og god søndag.
Smil H

Maliva`s verden said...

Love it:O)
Profitte de la vie...

Vibeke said...

Tusen takk for koselige ord inne på bloggen min! Så kjekt med tipsene :o)
Har du feriert mye der?

Klem,
Vibeke

Anonymous said...

Nam,nam,gleder mg til jordbærsesongen! Nå vil vi ha sommer i nord også.Regner med at vinteren er over til vi er hjemme igjen onsdag. Så Dønna og Herøy lørdag -interessant. Mamma.

marie said...

Åh. Det så deilig ut.

Det blir dessverre ikke mer HIL på oss. Frøkna vil ikke, og det er kanskje litt teit å komme bare for å strikke. Knis.